07.09.2017

Posem en marxa la nostra oferta didàctica

Dos mesos després de la inauguració, i superada la xifra de 16.000 visitants, Bombas Gens dirigix ​​ara la seua atenció al públic escolar. Amb eixa finalitat, el Centre d’Art ha posat en marxa la seua oferta didàctica, destinada a col·legis i instituts.

La programació orientada a la comunitat escolar inclou visites dialogades, tallers i treballs en aula que atenen els diferents nivells i etapes educatives, des de 3er d’infantil a batxillerat. “Proposem diferents itineraris en base a les exposicions en curs i el propi edifici. Totes les activitats partixen d’ací, i seran dinamitzades per mediadors que incentiven el diàleg, la imaginació i l’experimentació tant de l’alumnat com del professorat”, explica Sonia Martínez, Coordinadora d’Activitats Culturals i Educatives del centre.

Realitzar un viatge en el temps visitant el refugi de la Guerra Civil i el celler medieval de les instal·lacions, crear un llibre d’artista col·lectiu a partir de les fotografies preses allà mateix, o estampar postals per treballar conceptes com la serialitat i la reproducció. Són només alguns exemples dels diferents tallers programats.

“Tots els projectes pedagògics es basen en la creació de dispositius de participació de divers tipus, per tal d’apreciar, gaudir i anar ocupant el centre d’art com un lloc propi. Busquem provocar un canvi en el públic de Bombas Gens, fent-los passar de visitants a usuaris. I és fonamental que este treball comence pels més joves”, afirma Nuria Enguita, directora de Bombas Gens Centre d’Art.

El programa estarà en marxa del 18 octubre al 7 de juny i les activitats tindran lloc els dimecres i dijous d’11:30 a 13:30. Per a informació i reserves s’ha habilitat el mail educacio@bombasgens.com

17.11.2017

Rebem el Premi "Valencianos en la Onda" d'Onda Cero

02.11.2017