DADES
PRÀCTIQUES
CATEGORIA: Conferència
DATA: dijous 19 de desembre a les 18.30h
EXPOSICIÓ: «Sheela Gowda. Remains»
MÉS INFO: Accés lliure i gratuït fins a completar l’aforament
Conferència de Pablo Lafuente al voltant de «Sheela Gowda. Remains» en el marc de col·laboració entre el Màster de Fotografia de la Universitat Politècnica de València i la Fundació Per Amor a l’Art.
«Esta presentació parlarà del que potser hauríem de saber abans d’aproximarnos al treball de Sheela Gowda, del que és possible aprendre en el contacte amb ell, del que potser podríem imaginar i del que no volem saber de cap de les maneres.»
Pablo Lafuente és educador i escritor en Rio de Janeiro, on es coordinador del Programa CCBB Educativo al Centro Cultural Banco do Brasil. Treballa amb pràctiques d’organització col·lectiva, per exemple com a co-comissari de la 31a Bienal de São Paulo en 2014, o de ‘Dja Guata Porã: Rio de Janeiro indígena’ en el Museu de Arte do Rio en 2016-17, o com a editor d’Experiencias del bien común: inSite/Casa Gallina, un proyecto de inmersión barrial (2018). En 2009, com co-editor de la revista Afterall, publicà dos assajos sobre el treball de Sheela Gowda, a qui va conéixer un any després en Office for Contemporary Art Norwat, on era comissari associat i Gowda tingué una exposició individual; treballaren junts en 2014 durant la Bienal de São Paulo.