ACTIVITAT

10.04.2021

Ds

Un taller dissenyat i implementat per l’artista plàstica Mara Ases, en col·laboració amb el ballarí Andreu Ases a partir de l’exposició «Ull i paisatge» de Juan Uslé

DADES
PRÀCTIQUES

Data: 10 d’abril
Inici de l’activitat: 11:30h*
Duració aproximada: 1 hora i 30 minuts
Edat recomanada: xiquetes i xiquets de sis a deu anys, acompanyats d’una persona adulta del nucli de convivència, que també hi participarà. Participació en grups de convivència, respectant les mesures sanitàries recomanades.
Disseny i implementació: Mara Ases en col·laboració amb Andreu Ases

*Es recomana vindre al centre d’art un quart abans de començar el taller. En arribar es prendrà la temperatura de totes les persones que hi participen. A més, s’ha de presentar algun document que acredite que pertanyen a un mateix nucli familiar.

Veu, tacte, color: un viatge per l’obra de Juan Uslé

 

¿Com podem endinsar-nos en l’obra de Juan Uslé des d’una mirada inquieta, curiosa i porosa, com ho és la infantil? Per a respondre a la pregunta, l’artista plàstica Mara Ases, en col·laboració amb el ballarí Andreu Ases, proposen un taller familiar que aprofundix en l’expressió corporal i l’expressió plàstica. Amb eixa combinació, les persones que  hi participen podran desenvolupar la seua creativitat a través de les relacions, curioses, entre el cos i la veu, el color i la forma o l’abstracció i els sentiments. Una experiència mitjançant la qual, entre tota la gent que hi participe, es construirà un objecte artístic.

 

Un taller dissenyat i implementat per l’artista plàstica Mara Ases,

en col·laboració amb el ballarí Andreu Ases a partir de l’exposició «Ull i paisatge» de Juan Uslé».

Com a mesura de prevenció davant la COVID-19, abans de l’inici de l’activitat es prendrà la temperatura a cada assistent, que no podrà participar si supera el màxim establert per les autoritats sanitàries

ET POT INTERESSAR

ACTIVITAT

Totes les propostes de Bombas Gens virtual

LLEGIR MÉS