DADES
PRÀCTIQUES
CATEGORIA: Activitats / Visita
ORIENTAT A: Tots els públics
EXPOSICIONS: “Bleda y Rosa. Geografia del temps” i “Ornament = delicte?”
DATA: 3 de novembre de 2017
DURACIÓ: 1 hora
Una lectura a les exposicions dissenyada i executada en directe per Edu Comelles amb el músic Avelino Saavedra
Última visita incloent-hi les dues exposicions actuals de l’artista sonor Edu Comelles, qui, junt amb el músic multiinstrumentista Avelino Saavedra, ha elaborat una banda sonora específica per als diferents espais del centre.
Trencant amb el format de les visites guiades convencionals, l’activitat permet al visitant endinsar-se en les exposicions “Bleda y Rosa. Geografia del temps” i “Ornament = delicte?” a través no només de la mirada sinó també de l’escolta, i ampliar l’experiència subjectiva de qui observa.
El concert se celebrarà el 3 de novembre, en el context de l’obertura especial nocturna que el centre d’art té previst realitzar.