ACTIVITAT

04.01.2019

Dv

Visita-taller sobre l’obra d’Iñaki Bonillas en “El pols del cos”

DADES
PRÀCTIQUES

CATEGORIA: Activitats/ Taller/ Visita
DATA: Divendres, 4 de gener a les 18.30h 3 · ÚNICA EDICIÓ
ORIENTAT A: Tots els públics
EXPOSICIÓ: El pols del cos. Usos i representacions de l’espai
EDAT: A partir dels 16 anys (menys de 16 acompanyats d’un adult)
DURACIÓ: 1h i 30min aprox.
MÉS INFO: Gratuïta fins a completar l’aforament (és necessària inscripció prèvia. Rebrà un correu de confirmació)

Iñaki Bonillas. A Storm of Secondary Things. Una visita-taller sobre l’obra de Bonillas en El pols del cos. Usos i representacions de l’espai.

 

En A Storm of Secondary Things, l’artista Iñaki Bonillas desplaça la mirada i el focus d’atenció dels protagonistes principals d’unes fotos als personatges secundaris que quedaren en segon pla. Apropiant-nos de la seua metodologia, la visita-taller es pensa com una forma de generar mirades laterals a les obres de l’exposició El pols del cos. Usos i representacions de l’espai.

A partir de l’ús de la càmera del mòbil i la capacitat dels smartphones, les fotografies produïdes es compartiran entre els assistents per generar un relat fotogràfic dels personatges secundaris de l’exposició.

La visita-taller precisa de mòbil amb càmera i accés a internet/ Whastsapp/ Google Drive/ Mail

 

* Una proposta de Carles Àngel Saurí, mediador de Bombas Gens Centre d’Art.

 

Imatge: Iñaki Bonillas, Storm of Secondary Things, 2012 © Iñaki Bonillas

ET POT INTERESSAR

ACTIVITAT

Totes les propostes de Bombas Gens virtual

LLEGIR MÉS
ACTIVITAT

06.10.2023

Dv

BOMBAS VISITES ESPECIALS: MIRALDA

LLEGIR MÉS