17.04.2018

Mirar una exposició amb ulls cinematogràfics

Des de la dansa, des del so, des de la imatge i ara també des del cinema. Bombas Gens Centre d’Art proposa una nova manera d’aproximar-se a les seues exposicions, introduint en la seua programació un cicle cinematogràfic. Es tracta d’Imatges sobre imatges. Del cinema a la fotografia; un projecte de Miquel Ángel Baixauli i Vicente Ponce que oferirà al llarg de l’any diferents lectures de les obres exposades des d’un punt de vista fílmic.

Serà a través d’un programa de projeccions, conferències, visites guiades i instal·lacions en els espais expositius, que ja va arrencar amb èxit fa unes setmanes amb l’activitat Sound Street a càrrec del cineasta Andrés Duque, i que espera despertar el mateix interès amb una conferència de Miquel Ángel Baixauli i Vicente Ponce aquest dimecres a les 18:30h.

“El que pretenem al posar en relació les exposicions amb altres disciplines és, en primer lloc, acostar-les a altres públics. Ens sembla també interessant dotar d’una dimensió experiencial les imatges fixes i sumar-los capes de lectura i imaginaris. Amb aquest cicle en concret, a més, busquem generar llocs de trobada incentivant una xicoteta comunitat de persones interessades en allò fílmic”, afirma Sonia Martínez, coordinadora d’activitats de Bombas Gens.

Totes les activitats del cicle són gratuïtes. Per a més informació, es pot consultar el web del centre d’art.

PRÒXIMES ACTIVITATS

• Dimecres 18 d’abril 18:30h. IMATGES SOBRE IMATGES. DEL CINEMA A LA FOTOGRAFIA, conferència de Vicente Ponce i Miguel Ángel Baixauli.
  • Divendres 27 d’abril 19: 30h. ELS SIGNES ENTRE NOSALTRES, cinefòrum amb el teòric Manuel Asín.
  • Divendres 4 de maig 20h. RESPIRAR, CÓRRER, MIRAR, visita-intervenció a les exposicions “La blancor de la balena” de Paul Graham i “El pols del cos. Usos i representacions de l’espai” per la cineasta Virginia García del Pino.
  • Dissabte 30 de juny 19h. PEUS DE PEL·LÍCULA, visita guiada des del cinema per la teòrica Rocío Garriga.
  • Juliol (data exacta per concretar). Cinefòrum a càrrec de l’antropòleg Manuel Delgado.

28.01.2019

Tancament parcial de naus per canvi d’exposició del 13 al 22 de febrer

17.01.2019

Fem un pas més en la mediació amb visites guiades experimentals